Valesti sisestatud arve

Kui arve on sisestatud meie poolt, siis palume veast meile teada anda. Teavitame Teid, kui vajalikud parandused on tehtud.

Juhul kui tegemist on Teie poolt sisestatud arvega, on muutmiseks kaks võimalust:

  • arve ei ole veel kinnitatud – saate arvel muudatusi teha, avades arve Tegevused-> Muuda valikuga.
  • arve on juba kinnitatud – administraator saab lisada kellegi uuesti kinnitusringi, et arve muutuks jälle aktiivseks. Seejärel saab samamoodi Tegevused-> Muuda valikuga arve korrigeerida ning uuesti kinnitada.
Teile võib ka meeldida
Intervjuu Leonhard Weiss RTE AS-ga – kaustikute ja paberivabriku asemel kontorisse vaba ruumi
Kuidas e-riigiga sammu pidada: e-arvetele üleminek vajab ettevalmistusi juba nüüd
Kellega on Omnival roaming?