Müügiarvete kanalite aktiveerimine

Kui olete otsustanud Arvekeskuses müügiarveid väljastama hakata, on alati vaikimisi aktiveeritud kaks kanalit: e-arve ja e-mail. Kui soovite aktiveerida ka pangakanalid või paberarve saatmise, siis toimige järgnevalt: Üldinfo -> Arve seaded -> Müügiarve seaded ja kerige lehekülje alla, kus leiate koha, kus on Müüjate haldus:

Valige Tegevused -> Muuda. Teile avaneb järgmine vaatepilt:

Siin on Teil võimalik valida erinevaid kanaleid. Paberarve kanal hakkab toimima koheselt, kuid pangakanali aktiveerimine võtab aega 2 tööpäeva alates aktiveerimise hetkest. Pangakanalite aktiveerimise hetk saabub siis, kui saanud seda kinnitava e-maili.

Et pangakanalid aktiveerida on toimingud järgmised: valite sobivad pangakanalid ja salvestate ning kinnitate, et soovite pangakanalid aktiveerida. Seejärel saame meie teada Teie soovist aktiveerida pangakanalid ja Teie saate e-maili teel küsimustiku, milles saate valida eelistused pangas. Kui saame kätte Teie täidetud küsimustiku ning saadame panka teate soovist aktiveerida pangakanalid vastavate eelistustega, saadame Teile kinnitava e-maili, et pangakanalid aktiveeritakse 2 tööpäeva jooksul.

NB! Kui Teil ei ole Swedbankiga sõlmitud e-arve lepingut, siis ilmnevad mõningad kitsendused, täpsem info SIIN.

 

Teile võib ka meeldida
Arvekeskuse 2018 Aprilli uuendus
Mida teha Arvekeskuses, kui mõni töötaja lahkub?
Omniva Arvekeskuse uuenduste teavitus