Müügiarved

Mis juhtub, kui ma ei sõlmi e-arvete lepingut Swedbankiga?

Ilma Swedbanki e-arvete lepinguta arvete edastuse puhul kehtivad pangas järgmised kitsendused – Teie klientidel ei ole panga keskkonnast võimalik arvet panka tellida. Tellimused saate sisestada ainult Arvekeskuses, valides E-arve tellimused -> Klientide tellimused all. Klientidel ei ole panga keskkonnas võimalik e-arve püsimakse lepingut sõlmida enne esimese arve saabumist. Teie ettevõttele saavad nad e-arve püsimakselepingu sõlmida alles peale esimese arve panka jõudmist. Arve pealt saab klient valida, et sõlmib püsimakselepingu.

Kui Teie klientidel internetipanka ei ole, siis saavad nad püsimakselepingu sõlmida pangakontoris peale seda, kui olete esimese arve neile e-arvena panga keskkonda saatnud. Kui kliendil internetipank puudub, tuleks talle saata piiratud e-arve.

Teile võib ka meeldida
Millised variandid on müügiarvete Arvekeskusesse saatmiseks?
Kas minu klient peab olema samuti Omniva klient, et talle e-arveid väljastada?
Miks on müügiarve oleku juures + märk? Mida see tähendab?