Andmete ja arvete digiteerimine

Arveid on vaja aega-ajalt üle vaadata, otsida analüüsi tegemiseks või maksuametile esitamiseks. Isegi kui ettevõte arhiveerib kuus 100 kaheleheküljelist dokumenti teeb see 7 aastaga ligi 20 000 paberilehte.  Hea süsteemi puudumisel või inimliku pisivea tekkimisel võib arvete ja dokumendite otsimine osutuda üsna väljakutsuvaks tegevuseks. Digiarhiivi eeliseks on see, et saate kontorisse rohkem ruumi ja edaspidi on dokumente ning arveid lihtne üles leida!

Milliseid dokumente saab digiteerida?

  1. Lepinguid
  2. Arveid (sh. tšekke)
  3. Erinevaid dokumente
  4. Lojaalsuskaardi andmeid jpm.

Miks me digiteerimise lahendust pakume?

Dokumentide ja arvete puhul on oluline, et need oleks turvaliselt hoitud ja lihtsalt leitavad, et kaustikutest otsimine aega ei kulutaks. Siinkohal mõtleme nii füüsilist arhiivi kui ka arvutisse salvestatud folderitest, kus on hulk pdf-arveid. Seega on meie eesmärk vähendada dokumentide otsimisele kulutavat aega aga ka raha, mis kulub füüsilise arhiivi pidamisele.

Mida teie ettevõte digiteeritud andmetest võidab?

  • Leiate paari klikiga vajalikud andmed ülesse
  • Arvete otsimiseks ei pea viibima kontoris
  • Andmed on saadavad 24/7
  • Andmeid on lihtne edastada ja analüüsida
  • Andmed ja dokumendid säilivad nii kaua kui vaja
  • Hoiate kokku raha, mis kuluks füüsilisele arhiivile
  • Kaitsete dokumente hävimise eest ja need on turvaliselt hoitud

Digiarhiivist saad arveid otsida kuupäeva või koostööpartneri nime järgi aga ka lisades näiteks arve saabumise või maksetähtaja ajavaheliku. Paari klikiga saab ülevaate ka hankelepinguga seotud arvetest jpm.

Kuna iga ettevõte on unikaalne siis leiame koos Teile sobivaima lahenduse – võta meiega ühendust sales@arvekeskus.ee

Kuidas andmete digiteerimine käib?

  1. Kogume Teie dokumendid kokku
  2. Tuvastame dokumentidelt andmed
  3. Muudame digiteeritud dokumendid Teile kättesaadavaks
  4. Vastavalt soovile, kas tagastame paberdokumendid või hävitame need
  5. Dokumentide üleandmisel kasutame SFTP lahendust

Kas on ka mõni näide välja tuua digitaliseerimise efektiivsusest?

Kaardistasime mõniaeg tagasi ühe meie kliendiga nende tööprotsessid. Konfidentsiaalsuse huvides asendasime ettevõtte nime Magusad marjad OÜ-ga.

Andmete turvalisus

Teie andmete turvalisus on meile väga oluline ja meie digiteerimise ala vastab kõrgetele rahvusvahelistele nõuetele ja andmed on dubleeritud mitmes kohas. Lahendust kasutavad paljud meditsiini ja ka riigiasutused.

Andmeid hoiame turvalises pilves, mis vastavad kõikidele olulistele turvanõuetele: ISO9001, ISO 27001, ISO27017, ISO27018, PCI DSS Level 1, SOC1, SOC3, EU model Clauses, GDPR, CSA ning loomulikult ISKE v8 nõuetele. Lisaks vastame ka rahvusvaheliselt tunnustatud OWASP AVSV v3.0 level 2-le, mis kinnitab, et võime vahendada muuhulgas ka tervishoiuteenustega seotud andmeid.