Ostuarved

Mida teha, kui näen, et arve on valesti sisestatud?

Kui arve on sisestatud meie poolt, siis palume veast meile teada anda. Teavitame Teid, kui vajalikud parandused on tehtud.

Juhul kui tegemist on Teie poolt sisestatud arvega, on muutmiseks kaks võimalust:

  • arve ei ole veel kinnitatud – saate arvel muudatusi teha, avades arve Tegevused-> Muuda valikuga.
  • arve on juba kinnitatud – administraator saab lisada kellegi uuesti kinnitusringi, et arve muutuks jälle aktiivseks. Seejärel saab samamoodi Tegevused-> Muuda valikuga arve korrigeerida ning uuesti kinnitada.
Teile võib ka meeldida
Miks ma arve PDF-i ei näe?
Mida tähendab “e-mailiga saabunud sisestamata arve”?
Kuidas leida arveid, mis on saabunud rohkem kui 365 päeva tagasi?