eArvekeskus Uuendused

Arvekeskuse 2018 Märtsi uuendus

Anname teada, et 27.03 kell 20:00-22:00 viime läbi selle kuu Arvekeskuse uuenduse.

Seekordsed uuendused on järgnevad:

1. Lisame võimaluse saata ostuarveid enne kinnitusringi eraldi konteerimisringile. Sellega seoses lisanduvad uued ostuarve olekud “konteerimisel” ja “ülevaatamisel”. Konteerimisringi kasutuselevõtmiseks on loodud eraldi uus seadistus, mis on leitav ostuarve seadete all.

Konteerimisringi leiab arve järelt valikuga Tegevused->Kinnitamine

2. Loome funktsionaalsuse, millega sisehankijate arved kinnitatakse automaatselt, kuid kinnitajale jääb võimalus oma otsust muuta 24 tunni jooksul. See tähendab, et süsteem märgib arvele automaatse kinnituse ning saadab kinnitajatele e-maili teel teavituse, milles olevale lingile vajutades on võimalus arve üle kontrollida ning oma otsust muuta. 24 tunni möödudes saab arve kinnitatud oleku ja liigub majandustarkvarasse juhul, kui keegi oma otsust ei muuda.

Sisehankija võimaluse lõime üleelmise uuendusega ning kirjeldasime seda jaanuari postituses SIIN

3. Loome juurde ühe täiendava lisavälja ostuarvete päisesse ning samaaegselt tekitame võimaluse lisavälju siduda kinnitajatega, et kinnitusringe veelgi enam automatiseerida. Kui lisaväljaga on kinnitajad seotud, siis süsteem lisab määratud kinnitajad automaatselt kinnitusringi algusesse. Automaatselt määratud kinnitajatele on võimalik täiendavalt juurde lisada kinnitajaid või rakendada lisaks kinnitusmalli.

Lisaväljad saab seadistada ostuarve seadete all ning klõpsates Lisavälja nimetusele avaneb aken, milles saate määrata kinnitajad.

4. Ühe suurima muudatusena loome sel kuul ostuarvetele juurde võimaluse kasutada ostuarve vestlust. See tähendab, et saate ostuarve kohta saata küsimusi nii kinnitusringis osalejatele kui ka teistele kasutajatele oma ettevõttes, kes kinnitusringi ei kasuta, aga kellel võib olla infot arve kohta. Vestluse aknake lisatakse ostuarvete kuvadele juurde ning näete seal alati oma lugemata sõnumite osas märguannet.

Märguanne on kuvatud selliselt (e-mailile saabub ka teavitus):

Vestlus aknas on kuvatud selliselt:

5. Arvekeskusesse lisandub võimalus automaatselt meie keskkonnas genereerida ostuarvetele arhiveerimiseks vajalik unikaalne dokumendi number. See on oluline ettevõtetele, kes ei kasuta majandustarkvara või kelle majandustarkvaras ei ole ERP dokumendi numbri genereerimise võimekust. Unikaalne dokumendinumber genereeritakse vastava seadistuse aktiveerimisel ja kuvatakse lahtrisse “ERP dok nr”. Seadistuse saab aktiveerida minnes Üldinfo-> Arve seaded-> Arve eksportimise seaded ning seal Arve impordi seaded

 

 

Teile võib ka meeldida
Omniva Arvekeskuse teenuse katkestus
Taavi Tarkvaral tänasest alates kuldsertifikaat Arvekeskusest
Seminari kokkuvõte: kuidas saadetakse arveid 2023. aastal?